Dag - 3 Intressen!!

Mina intressen är nog FÖR DET FÖRSTA : HÄSTISAR :):)
Och rida dårrå!!
Jag har nog ridit i ca 6-7 år! Började i fsk!
Oj??
Haha!
Alltså. LOVELOVELOVE ridning!

Oliver! Min ena sköthäst!
Söötiz?? :) <3

Och så har vi Sonny! Min andra skötiiz <33 Oxå THE MOST PRETTY HORSE IN THE WORLD <3

Alltså!! Jag älskar hästar och allt som har med dem att göra (kanske inte älskar deras "avföring" men allt annat)
<3
Det är hemskt att folk inte kan fatta vilka unedrbara djur de är!!
Man för höra tex " du är en djurmisshandlare"!! För att man rider... Om det hade varit djurmisshandling hade det inte varit lagligt för djurmisshandling är olagligt!
Ingen fattar att sånt sårar mig.. Men jag gör de!! :'(


Sen går jag på fotboll oxå... Men det är jag inte lika inne i! Det är inget jag vill hålla på med som stor.. Bara nått jag gör för att det är kul!! :)
Hihi!

Och kompisar!! Kompisar betyder allt! allt allt allt!!
Utan alla sköna böna kompisar skulle jag döö!! Ni vet vilka ni är <3!
Looove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0