Heej!! Sveej ?? :O


Älskar hahahha :P

Jag e en tråkmåns.. eller??
Iaf ås kanske jag är det för sekunden...Minuten... Timman?
Ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva... Jo typ arr jag var ute i skogen me emma.. Höhö..
Vi typ letade efter några orienterings grejsimojjser...
hehe..
Nu så har jag presis bakat en kaka
<------ Den
Gooouuud!! Vi ska äta den ikväll.. :)))
Och det var mamma som BAD mig att göra den :O!!
I vanliga fall brukar det vara jag som tjatar om att få
baka, men nu var det hon som bad mig att göra det... Littlebit strange...
Fast jag vet ju iochförsig att hon bad mig för att förra gången jag bakade
den så tyckte hon den var gouud..
Jag ska iaf snrat åka (kanske) och köpa hårfärg... Tänkte ringa randa å fråga sedan om hon vill
cykla med mig dit... Men jag kan inte cykla för ens pappa kommer hem, det är han som har mina
pengar...  hehehh!! SKILLS MAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0