Ridning :)

Hej!! Idag red jag i min gamla ridgrupp för en tjej som heter Julia och får i den gruppen va sjuk!! Stackarn <333

Alltså.. Hon missa hoppningen! Jag fick rida hoppning! Och jag blev så himla glad för jag fick rida Little May!! Hon är helt grymt pigg!! Jag o May ba FLÖÖÖÖG över alla hinder! Hon va så pigg! Hoppas jag får henne på fredag!

Det som var lite roligt var att jag och Emma har velat rida henne sedan hon kom! Mwihi!!
^^ älskar henne hon va såååå kuul!! <3

Hästen som är på den älskade bilden ni nog sett nåra gånger är hon!! En liten reminder:


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Nu känner jag mig smart... hehe. Jag tänkte inte på att jag såg repris så då stod det... ah komplicerat. Tack ♥

2011-10-19 @ 12:17:16
URL: http://majaosultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0