Sorry för ingen bloggning!! <3 <3

Under helgen var jag hos emma och kunde inte blogg :( För jag hade inget internet..!! Och så hade jag inte största lusten i världen... Det fanns så mycket annat att göra!!

Och igår så kunde jag inte för jag hittade inte batteriladdaren till datorn (batteri = dött) och mamma hitta den nör jag hade gått och lagt mig... Alltså var det för sent!!

Idag följde jag med maja S till centrum och vi gick och kollade på MoonBoots för vi viste båda två att vi skulle köpa.. Ville bara kolla storlek och så!
Då så velade jag lite mellan blanka vita, Lila Och rosa! Men de lila passa bäst till min jacka!!

Maja ville ha de rödvitblåa eller blanska svarta med som rutor på!!
Sen åkte vi hem till henne...
Så när vi kom hem till henne så åt vi mellis och sen åkte vi tillbaks till centrum för att maja skulle köpa sina med sin mamma också!
Hon köpte de rödvitblåa!
När vi var där tidigare sa de att typ alla var kvar och de lila som jag villa ha fanns det bara två kvar av i min storlek!!

Och då åkte jag med mamma in till centrum för att lägga undan ett par så jag kunde köpa de när pappa kom hem... Så det var pretty mutch of my day (FELSTAVNING))

Byee And

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0