Dålig uppdatering! Jag vet!!


Hehe! Helt KÄÄÄR i min mössa!! Köpte den igår på H&M.

Notera! You played GAY for 8 points.
Hahahahahaha!!
Ska snart till skolan!!
Hahahahaha :P
Stackars Siri är sjuk.
Naaw!! :3
Ska snart till skolan för den delen!
Orkar inte!
Igår så fixade jag lite bilder till jag boken. Det var jätte kul att göra det, för mamma visste så mycket om bilderna!
 Och juste!! Emma fyllde år igår. Och hon firade sin födelsedag i söndags!!
Igår så köpta jag min present till henne. Jag köpte en rosa tomas sabo berlock formad som en blixt. Och hon köpte ett iphone skal till sin iphone som hon fick.


Kommentarer
Postat av: Vera

SVAR: Viiisst, är det bra i högizzzz?<3

2011-09-27 @ 18:00:51
URL: http://wevos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0