HAHAHA!! e man sääämst eller!!

Man skulle kunna tycka att med tanke på att iPod/ iphone appen har kommit så borde jag sluta slarva ned uppdateringen!! Vilket jag ska!! Har fått massor med kommentarer om att jag ska upp datera.. Så det är väl de jag gör??

VARNING!!! LÄS EJ OM DU EJ SÄTT FREDAGENS IDOL PROGRAM OCH HAR SET INSPELAT OCH PLANERAR ATT SE DE!


Just nu kollar jag på idol... Juryn släppte sitt sista wildcard till Emil!! Haha!! Han är jätte bra



NU GÅR DET ATT LÄSA IGEN!!

Aja... Men imorrn ska jag se på bio med mamma, Kuuwl!!
Aja men bu vill jag se mera!!

Bild 1. HAHAHA! Mobbad bild jag tog när jag väntade på tåget på väg hem från Elina!

Bild 2. Tven???!!! Haha :p

Bild 3. Bevis på vad jag gör på min bänk under so lektioner...


Snart ska jag gå och hm.... Göra svenska! Hahah


Kommentarer
Postat av: Siri!

jaa det är hon! <3

2011-09-30 @ 22:23:54
URL: http://sirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0