Hej!

Om mig. Jag är alltså tolv (snart) år och jag är en tjeje som.... Gillar hästar :)
Jag har alltså bloggat på en annan blogg inanan som nu är nedstängd eller vad man ska säga... Jag ÄLSKAR hästar... vilket betyder... hästar är mitt liiv :)
Och jag rider.... på fredagar.
Med min bästa vän... som heter EMMA!! Hon kommer säkert tjuva sig in på bloggen och skriva några ord här och där..

Det var typ allt om mig... och juste .. jag gär (eller snarare har gått) på basket och jag ska sluta.
Kanske ska jag börja på fotboll :)
Det var typ allt om mig!! sen är det bara att följa min blogg och så är det klart!!

Kommentarer
Postat av: Siri!

Varför ska du sluta på basketen?? <3

2011-09-03 @ 22:48:56
URL: http://sirish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0