Heluu!


Ebba e så feiin! :)

Feina fötter

Höh!! :)

Sofia och jag under bild lektionen! ;)

Min framsida på bild-boken! ;)


Börjar 10.35 imorrn!! :)
Hahaha! Men iaf e det ointressant!!
Facebook laggar så det känns som siri dissar mig hela tiden! Idag va jag med Ebba!
Vi typ... först satt vi och snckade lite bara. Sen gick vi världens promenad och Ebba fick för sig att hon skulle ringa nån emn hon visste inte vem. Och då blev jag AAAS törstig och sa att jag ville dricka så vi gick tlbx.
Då så drack vi lite, sen satt vi och höll på med våra Idevice eller vad man ska säga. Ebba har iaf en iphone och jag har en ipod.
Och då typ ba häll vi på med dem... Sen så hoppade vi stutsmatta. Och när vi gjorde det så såg vi på äppelträdet som är precis bredvid. Och ebba ba: GUUUD VAD JAG VILL HA! Jag ba: JAG OXÅ!! Sen skrattade vi i typ 20 min åt hur fel det lät!!
Sen så blev vi alvarligt sugna på äpplen och gick och tog några från nån annans äppel träd! Haha!
Sen så åkte jag hem! :P
När jag kom hem så åt jag och sen slog det mig att jag börjar halv elva imorrn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0