Skolfoto....


Ush vad jag hatar min bild... :(
Den blev bajsfuuuul!
Visst e den fuuuul. Jag mår jätte dåligt... den e så fuul.. aja... jag ser iaf bra ut på fotot som är på hela klassen!
Men aja...
Så e det iaf.

Precis inan vi skulle fottas fick vi veta vilka råd man var med i och jag hamnade i ELVERÅDET :)
Så det fottade jag oxå... fast jag vet inte om jag blev ful på det...
jag får se det sen.

Efter skolan så åkte jag med Randa hem till mig! Vi gjorde mellis (stuvade makaroner..:).. )
Sen så gick vi och sålde lite panda försäljning, och när vi gjorde det så sa Randa " ska vi inte gå ut med Messie??". Då gjorde vi det.
Messie är min gamla bildlärares hund..
han e JÄTTE SÖÖÖT!

Och sen så har jag inte gjort så mycket mera.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0