tjenare tjenare tjenare (tjuvbloggning)

hej hej emma här

som emelie sa kan det komma in en liten gästbloggning då och då o nu så såg jag att emelie hade skrivit ett fel i sitt senaste inlägg jag hade ju somsagt comtessa igår och jag gillar henne visst men hon e ju somsagt ganska gammal o hade varit på vila en vecka sa malin så hon var väldigt seg o ibland fick hon bara värsta tvärstoppen helt plötsligt o jag fick ibörjan  jobbba väldigt mycket med skänkeln o malin sa att jag skulle ha halvlånga tyglar i början för att värma upp henne.. sen övade vi på halvhalter det gick väldigt bra förutom att ibland så vagra hon gå framåt o sen hade jag ett väldigt kort spö skulle nog behövt ett längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0