Yesterday!

Igåtr var typ den bästa dagen i mitt liv!! jag vet inte vad jag gjorde om jag inte skrattade!!
Det börjde med att jag stod med min kompisar och sjöng på låten fest hos mange(det var på gympan och vi spelade brännboll)! Plötslligt kommer bollen flygande och den landar rakt på min axel när jag sjöng "fest hos mange fest hos mange nuuu"!!! Precis när den kom så sjöng jag det och vi skrattade som in i ... äsh jag vet inte... men vi skrattade iaf!
Och sen så skulle jag och emma åka till stallet för att rida! det var första gången i en ny och bättre ridgrupp..
Den är jätte bra!

Det roligaste var att när vi red så var vi bara fyra personer... Det var jag, emma, en kille som heter carl och en tjej som heter maja!
Jag red en häst som heter nugget!
Bild :

Han e 04 alltså ganska ung och han e typ full av energi!
Han värkligen älskar att springq!
Och han e kul att rida men svår. iaf om man är typ den första lektionen för dagen!
Emma red comtesa som är jätte seg:

Fast hon e jätte kul!
Och Emma tycker hone JÄTTE seg! :)
Fast hon tycker att hon e jätte kul att rida!

Aja...
men sen så åkte vi till ica och skulle köpa godis (för vi skulle sova över) och då träffar vi carl (som går i vår ridgrupp) och sarah! en tjej som vi gick i samma grupp som innan. Vi brukade vara med henne jätte mycket och så!
Och då så visade det sig att Sarah och Carl var halv syskon!
LÄSKIGT!
Och då så började Sarah kalla Carl för tomaten och han gick fram till alla och sa att han var till salu och passade jätte bra till salad... Iaf så var vi på ica typ FOREVER!!
Det var lång tid... vi var där ända tills Carl fick för sig att han bodde i en container och jobbade på ica som tomat!
Sen var vi där utan för och bara typ... jag vet inte!

Sen så ...hände inte sp mycket mer! Men nu vet ni!
Snart ska jag till centrum!

Kommentarer
Postat av: Sarah

HahaHaha Ica:) du Glömde ju skriva om bamse skalman och lilleskutt?<3

2011-09-04 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0